A világ legsikeresebb teniszezői mögött kemény felkészülés és kitartó munka áll. Azonban a csúcsra vezető út megannyi szenvedés, sérülés, utazás és torna mellett hatalmas pénzekkel van kikövezve. A hölgyek és a férfiak mezőnye is már élő reklámtáblaként keresik a milliókat és mindezt verseny közben. Mindezt a szponzoroknak köszönhetően, akik vaskos köteg pénzt tesznek le, hogy a legjobbak, az Ő márkájukat viseljék.

Nyilván a sportszergyártó cégek viszik a prímet, ahol az öltözék mellett az ütőkért, cipőkért is nagy összegeket ígérnek, de akad luxuscikk is, amire elsőként talán nem is gondolnánk. Íme a legsikeresebb teniszezők és legfontosabb kiegészítőjük a karóra, amelyet bizony jó páran elfogadnánk. Nem feltétlen csak a megjelenés, hanem az ára miatt is…

Aki egy Audemars Piguet karórát visel, biztosan megerősítheti, hogy azok mindig boldog órákat mutatnak. A svájci cég még 2014-ben neveztette ki Serena Williamst nagykövetének, aki két évvel később Wimbledonban megnyerte 22. Grand Slam-trófeáját, beállítva ezzel Steffi Graf rekordját. Ekkor egy arany Royal Oak Offshore órát viselt némi gyémánttal dekorálva. Az ára jelenleg 56 ezer dollár…

Maria Sarapova nemcsak kiváló játékos, hanem szépsége miatt is potenciális lehetőségeket rejtett a szponzorok számára. Az ötszörös Grand Slam-győztes és korábbi világelső még 2004-ben kötött megállapodást a TAG Heuerrel, aminek a pozitív doppingtesztje vetett véget. Azonban a legtöbb versenyen a márka Aquaracer modelljében tündökölt, azon kívül pedig a Formula 1 Lady-ben, amiről szintén nem hiányozhatnak a gyémántok. Utóbbiért közel négyezer dollárt kellene fizetnünk.

Dániában is akadnak szépséges teniszezők. Elég csak Caroline Wozniackira gondolni. A lengyel felmenőkkel büszkélkedő sportolót 2010 óta támogatja a Rolex, amely a világ egyik legdrágább luxusóráit gyártja. Legtöbbször a Daytona típussal a karján versenyzik Wozniacki, ami 142 ezer dollárért megvásárolható. Érdekesség, hogy ezt viselte akkor is, amikor megnyerte első Grand Slam-jét Ausztráliában.

Nagy barátságban áll a spanyol teniszcsillag és a svájci óragyártó. Rafael Nadal és a Richard Mille vállalat 2010 óta partnerek. A teniszező igyekszik mindig egy feltűnő darabbal a karján játszani. Tavaly Londonban egy alig 20 grammot nyomó RM27-03 modellt viselt, amiből alig 50 darabot gyártottak. Ennek megfelelően az ára is kiemelkedik a mezőnyből a maga 685 ezer dollárral.

Novak Djokovic sem szűkölködik, hiszen neki sem kell boltba járni, ha egy különleges órát szeretne. A szerb játékos még 2014-ben fogadta el a Seiko megkeresését, természetesen sok millió dollár fejében. Azóta a Japánok kifejezetten neki fejlesztettek ki különböző típusokat. A legismertebbek ezek körül az Astron GPS Solar Dual-Time, amely sportosan elegáns és mindezt elérhető áron, hiszen 1680 dollárért már meg lehet venni.

Végül jöjjön egy svájci úriember, aki hű maradt hazájához. Roger Federer ugyanis a Rolex mellett döntött. A legendás hírű teniszező és az óragyártó között már 2006 óta tart az üzleti kapcsolat. Ennek megfelelően sok típust hordott már a Rolex kelléktárából a versenyző. A legemlékezetesebb számára a Datejust II volt. A 14 ezer dolláros órát még 2009-ben viselte, amikor megdöntötte Pete Sampras Grand Slam-rekordját.

Honlapunkon megjelenő kiemelt tartalmakat a Vasi Korall Kft. támogatja!