Méltán lett ismert Ken Block neve az autósportok szerelmeseinek. A pilóta látványos megoldásai gyorsan a világ egyik legnépszerűbb szereplőjévé tette. A Gymkhana videók kapcsán került a figyelem középpontjába, igaz azóta már más ül a volán mögött, de a főszereplésével készült alkotások továbbra is nagyon népszerűek. Most pedig bárki Ken Block bőrébe bújhat.

Három, a korábbi összeállításokból ismert autócsodát kínálja eladásra a népszerű pilóta, aki a versenyzést továbbra sem adta fel. Ugyanakkor fájó szakításra került sor közte és a Ford között. Nem véletlen, hogy így megválik a versenyző a két Fiestától, valamint egy egyedi ralicsodától. Az egyik Fordot egyéként pont a 2011-ben készült videó miatt építettek, tehát teljesen egyedi autóról van szó.

Kétliteres motorja 600 lóerős, a váltója hatfokozatú szekvenciális és alig két másodpercre van szüksége, hogy felgyorsuljon óránkénti száz kilométeres sebességre. Az autó a Gymkhana harmadik epizódjában vált híressé, amikor a franciaországi Autodrome de Linas-Montlhéry döntött pályáját gyűrte maga alatt. A másik Fiesta is hasonló izgalmas előélettel rendelkezik.

Ezt a ralikrossz-világbajnokságra építették még 2013-ben. Paraméterei hasonlóak az elődhöz képest, annyi különbséggel, hogy ez a kocsi 2 másodpercnél is kevesebb idő alatt éri el a bűvös százas álomhatárt. Nem véletlen, hogy első világbajnoki győzelmét ezzel szerezte és a Gymkhana hatodik és nyolcadik részében is ennek vonalja mögött ült maga Ken Block.

A korona ékkövének számít a rali-világbajnokságra tervezett Ford RS200, amelyet még a nyolcvanas évek elején álmodtak meg. Ezt a kocsit 1986-ban szerelték össze és csak kétszáz utcai példány készült belőle. Az eladásra kínált Evolution változata még ritkább, ebből csak 24 példánya létezik. A motor 2,1 literes és 700 lóerő hajtja, van benne kakaó! Az RS200-as ára egyébként elég borsos, Ken Block 550 ezer dollárt kér érte…

Honlapunkon megjelenő kiemelt tartalmakat a Vasi Korall Kft. támogatja!